Anatomia człowieka
– Układ ruchu
– układ krwionośny
– układ kostny
– układ nerwowy
– układ odpornościowy
Bezpieczeństwo
– Wiedza z podstaw asekuracji
– Jak zapewnić bezpieczeństwo na zajęciach
– Jak prawidłowo zawiesić sprzęt, jak przygotować stanowiska treningowe
Metody nauczania
– Podstawowa wiedza z zakresu metod nauczania, prowadzenia zajęć
– Jak prowadzić rozgrzewkę
– Omówienie metod nauczania – zajęcia gimnastyczne, siłowe, motoryczne, koordynacyjne, itd.
– Jak przygotować ciało, które nigdy nie miało styczności z aerialem
– Jaką rolę odgrywa oddech oraz mental w aerialu
– Suplementacja, odżywianie
– Kontuzje – jak sobie z nimi radzić, jak reagować oraz jak ich unikać
Treningi
– Prawidłowe pozycje gimnastyczne, stretching, utawienie ciała
– Podstawy stania na rękach, pressów i balansu
– Zajęcia z równowagi i koordynacji
– Zajęcia korekcyjne, piłki, żonglerka
– Rodzaje treningu siłowego, trening na gumach, na wolnych ciężarach
– Wprowadzenie rozmaitych technik progresowania
Rola trenera
– Jak wcielić się w rolę trenera
– Jak przeprowadzić testy sprawnościowe
– Jak wzmacniać poszczególne partie ciała oraz te, które są osłabione
– Wyobrażenie ruchu i przełożenie go na stopniowanie poziomu trudności w danym elemencie
– Jak odciążyć poszczególne partie, aby przyzwyczaić strukturę do wytrzymania elementów
Kreatywne spojrzenie na rozwój aerialu
– Poszukiwanie ruchu
– Tworzenie choreografii
– Skąd czerpać inspiracje
– Wpływ tańca na aerial
– Zajęcia z muzykalności
– Jak liczyć muzykę
– Wpływ teatru oraz sztuk cyrkowych na rozwój aerialu
– Dodatkowe umiejętności do aerialu (handstand, bycie choreografem, itd.)
– Umiejętność wyłapywania mocnych i słabych stron zawodnika i prowadzenie go w wybranym kierunku